8 قابلیت ضروری در طراحی سایت شرکتی
نوشته شده توسط : اهوراوب

8 قابلیت ضروری در طراحی سایت شرکتی به کسب و کار ارزش و اعتبار مضاعفی می بخشد و آن را به منبعی برای مشتریان بالقوه تبدیل خواهد کرد. در نتیجه اعتماد بیشتری به محصولات و خدماتتان خواهند داشت. داشتن  وبسایت برای کسب و کار این اطمینان را به مشتری می دهد که در هر ساعت از شبانه روز می تواند به شما مراجعه کند و پاسخی برای نیازش دریافت کند. 

 

هدف از طراحی سایت شرکتی چیست؟

امروزه همه ما می دانیم برای رسیدن به موفقیت بیشتر در کسب و کارمان باید سایتی برای آن دست و پا کنیم. طراحی سایت شرکتی این امکان را به شما می دهد که با مشتریان به صورت دو طرفه در ارتباط بوده و شناخت بیشتری از نیازهایشان به دست آورید. 

 

 

امکانات مهم در طراحی سایت شرکتی چیست؟

 

1. نصب پنل مدیریت حرفه ای در طراحی سایت شرکتی: پنل مدیریت یکی از بخش های اصلی در سایت شرکتی است. اگر وبسایت شما این بخش را نداشته باشد اصل مهم برقراری ارتباط با مشتری را از دست خواهید داد. از این جهت هنگام طراحی سایت باید پنل مدیریت حرفه ای ایجاد نمایید. 

 

2. درج فرم های سازمانی در طراحی سایت شرکتی: هر کسب و کار و سازمانی فرم های به خصوصی دارد که فیلد های آن را بر حسب اطلاعات  مود نیاز سازمان ایجاد می کند. در طراحی سایت شرکتی باید این فرم هارا در نظر بگیرید. 

 

3. ایجاد فرم مالی در طراحی سایت شرکتی: از فرم های مالی در طراحی سایت شرکتی برای مواردی مانند پرداخت حق عضویت، مشاوره در حوزه کاری مجموعه، دریافت محصول یا خدمتی به خصوص، مشارکت مالی در مسائل خیریه و... استفاده کرد. 

 

4. اتصال به درگاه پرداخت بانکی در طراحی سایت شرکتی: برای این کار ابتدا باید نماد اعتماد الکترونیک دریافت کرده و سپس صفحه درگاه پرداخت را از طریق بانک در سایتتان قرار دهید. 

 

5. گالری تصاویر، ویدیو وصوت در طراحی سایت شرکتی

 

6. ریسپانسیو بودن طراحی سایت شرکتی: هنگام طراحی سایت شرکتی باید از اصول ریسپانسیو پیروی کنید  تا سایتی واکنش گرا براساس نمایشگرهای مختلف رو میزی، موبایلی و تبلتی داشته باشید.

 

7. فرم نظرسنجی در طراحی سایت شرکتی: برای اینکه بتوانید ارتباط بهتری با مخاطبان خو برقرار کنید بهتر است فرم نظر سنجی را در طراحی سایت شرکتی خود قرار دهید. 

 

8. امکانات اطلاع رسانی در طراحی سایت شرکتی: بهتر است امکاناتی نظیر ارسال پیامک و ایمیل برای اعضا و کاربران ایجاد کنید.

 

 

 

 

 

شما می توانید برای ارتباط با اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

 

02188396574

 

09127900796

 

مطالب پیشنهادی

جدیدترین تکنیک های سئو

 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت شرکتی , قیمت طراحی سایت , سئو سایت شرکتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: